چگونه آشپز شویم ؟

برای بهتر شدن آشپزی کد بانو ها

چگونه آشپز شویم ؟

برای بهتر شدن آشپزی کد بانو ها

روش تهیه “حلوای خرما” مقوی با طعمی خاص و بی نظیر

مواد لازم برای تهیه حلوای خرما  :

خرما : 511 گرم

آرد گندم: 151 گرم

روغن مایع: 121 گرم یا کره 211 گرم

زعفران دم کرده:1 قاشق مربا خوری

گلاب: 2 قاشق سوپخوری

پودر بادام : 1 قاشق سوپخوری

پودر پسته : 1 قاشق سوپخوری

حلوای خرما

  ادامه مطلب ...

“سوسیس خانگی” سالم و ساده با دستور سر آشپز

طرز تهیه سوسیس خانگی خوشمزه :

خیلی از مردم عاشق سوسیس و کالباس هستند ولی به دلیل اینکه از سلامت و سالم بودن آن اطمینان ندارند نمی توانند آن را از بیرون تهیه کنند به همین دلیل در این دستور تهیه از نمناک تلاش کردیم طرز تهیه سوسیس خانگی را آموزش دهیم تا هم از یک غذای خوشمزه بهره مند شوید و هم اینکه از سالم بودن آن مطمئن شوید.
سوسیس خانگی
مواد لازم برای تهیه سوسیس خانگی :
مقدار مواد ذکر شده برای درست کردن سوسیس خانگی برای 8 عدد سوسیس کوکتل مناسب می باشد برای مقدار بیشتر مواد اولیه را به نسبت تغییر دهید.
ادامه مطلب ...

طرز تهیه سوپ کدو تنبل یک پیش غذا خوشمزه و ساده

پیش غذاها همراه از جمله مهم ترین وعده های غذایی محسوب می شده اند که استفاده از آن ها به قرن ۱۰ میلادی برمی گردد. از جمله انواع پیش غذا می توان به سوپ اشاره کرد. سوپ ها را با ترکیبات با ارزشی مانند گیاهان، لبنیات و مواد گوشتی تهیه می کنند و به همین دلیل است که مصرف آنها می تواند بر روی سلامت بدن تاثیرات مثبتی داشته باشد. همان طور که می دانید، انواع مختلف از سوپ وجود دارد که یکی از خوشمزه ترین آن ها سوپ کدو تنبل است. اگر دوست دارید با مواد مورد نیاز و طرز تهیه سوپ کدو تنبل آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله آشپزی همراهی کنید.

سوپ کدو تنبل

  ادامه مطلب ...

فالوده شیرازی ساده و خوشمزه خانگی

به جرات می توان گفت فالوده شیرازی یکی از محبوب ترین دسر های ایرانی می باشد که در سراسر دنیا نیز این فالوده را به این نام می شناسند.این دسر در فصل تابستان برای رفع عطش بسیار مناسب می باشد، پس با نمناک همراه باشید تا به 2 روش مختلف این دسر خوشمزه را آموزش دهیم.

مواد لازم برای فالوده

مواد لازم مقدار لازم

نشاسته 100 گرم

آب ولرم 800 میلی لیتر

آب 150 میلی لیتر

گلاب  2 قاشق غذاخوری

شکر 140 گرم

ادامه مطلب ...